banner-behzisti
سه‌شنبه 29 آبان 1397   23:07:10
  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
Email sender:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
captcha :
 
اخبار استانی
1396/9/28 سه‌شنبه

استعلام خدمات دریافتی مددجویان بهزیستی از طریق تلفن همراه

مددجویان بهزیستی در سراسر استان می توانند خدمات دریافتی خود را از طریق تلفن همراه استعلام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی سامانه خدمت رسانی مددجویان در بستر دولت همراهUSSD از این پس کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند آخرین وضعیت خدمات دریافتی خود را استعلام کنند.

جلیل عفتی در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود می تواند یکی از شماره های *4*123#  و یا  *44*123#  را شماره گیری نماید سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.

وی گفت: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و موارد دیگر در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهیستی در این سامانه گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.

وی افزود: در بخش استعلام خدمات نیز در صورت دریافت کمک مالی و یا کمک غیرنقدی، تاریخ، مبلغ و زمان آن به نمایش گذاشته می شود.

جلیل عفتی هدف از راه اندازی این سامانه را پایش مستمر خدمات و وضعیت جامعه هدف بهزیستی توسط خود مددجویان و همچنین از طریق بهزیستی دانست.

به گفته این مقام مسئول؛ مزیت این طرح روش های دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مددجویی حتی از طریق گوشی های همراه غیر هوشمند، ایجاد زیر ساخت مناسب برای استقرار دولت همراه و هزینه پایین استفاده از خدمات است.  

.
نسخه قابل چاپ
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 771040
تعداد بازديد کنندگان سايت: 13895647 تعداد بازديد زيرپورتال: 771468 اين زيرپورتال امروز: 1417 سایت در امروز: 125041 اين صفحه امروز: 1409